Oksybrazja

Oksybrazja, nazywana inaczej mikrodermabrazją wodno-tlenową. To rodzaj peelingu mechanicznego gdzie czynnikiem złuszczającym naskórek jest strumień rozproszonych kropelek soli fizjologicznej aplikowanych pod ciśnieniem sprężonego powietrza za pomocą specjalnie skonstruowanego aplikatora. Zabieg ten jest skuteczną a zarazem w pełni bezpieczną metodą złuszczania naskórka.

Na czym polega zabieg oksybrazji?

Oksybrazja to innowacyjna metoda pielęgnacji skóry, która wykorzystuje tlen oraz wodę do głębokiego oczyszczania i odmładzania skóry. Podczas zabiegu oksybrazji, na skórę twarzy lub ciała aplikowany jest strumień czystego tlenu pod niskim ciśnieniem, wzbogacony o specjalnie dobrany roztwór zawierający substancje aktywne, takie jak witaminy, minerały czy kwas hialuronowy.

Oksybrazja działa na kilku poziomach. Po pierwsze, tlen pod wpływem niskiego ciśnienia wnika głęboko w skórę, co zwiększa przepływ krwi i dostarcza komórkom skórnym niezbędnego tlenu. Po drugie, specjalnie dobrany roztwór z substancjami aktywnymi może działać nawilżająco, odżywczo, czy nawet liftingująco. Po trzecie, sama stymulacja tkanki skórnej przez strumień tlenu może przyspieszyć procesy regeneracyjne i poprawić elastyczność oraz jędrność skóry.

Zabieg oksybrazji jest łagodny, nieinwazyjny i nie powoduje dyskomfortu, co sprawia, że jest odpowiedni dla osób o różnych typach skóry, nawet tych wrażliwych czy skłonnych do podrażnień. Oksybrazja może być stosowana do poprawy ogólnej kondycji skóry, redukcji zmarszczek i linii mimicznych, wygładzenia blizn czy zmniejszenia widoczności porów. Jest to również popularna metoda pielęgnacji skóry w przypadku problemów trądzikowych czy skóry tłustej, ponieważ skutecznie oczyszcza pory i reguluje wydzielanie sebum.

Na czym polega zbieg?

Procedura polega na skutecznym usuwaniu obumarłych komórek naskórka poprzez aplikację strumienia soli fizjologicznej pod niewielkim ciśnieniem, wspomaganą przez tlen. Wykonywany jest w sposób delikatny i chłodny, co czyni go odpowiednim dla osób o wrażliwej skórze, szczególnie skłonnej do nadmiernego wydzielania sebum. Podczas zabiegu, strumień powietrza stymuluje mieszki włosowe, co przyczynia się do poprawy krążenia krwi i dotlenienia, co w rezultacie wzmacnia cebulki włosów.

Dla kogo przeznaczony jest ten zabieg?

Zabiegi oxybrazji przeznaczone są dla każdego. Można go wykonywać co tydzień w seriach 4-6 zabiegów (zalecana jednak 8-12 serii) dla osiągnięcia konkretnego efektu, a kolejny zabieg przypominający raz na 4-6 tygodni lub jako jednorazowe odświeżenie i oczyszcznie skóry.

Czego możesz się spodziewać?

Zabieg oxybrazji daje przyjemne uczucie chłodu i ukojenia, które sprawdza się rewelacyjnie w upalne dni. Usuwa martwy naskórek, nawilża miejsca zajęte chorobą oraz powoduje że skóra w tym miejscu przez długi czas nie rogowacieje tak szybko. Niesamowite efekty uzyskujemy przy leczeniu łupieżu, gdyż z powodzeniem można ten zabieg stosować na skórę głowy. Powstrzymuje proces wypadania włosów i łysienie, pomaga odzyskać prawidłowe funkcje mieszków włosowych.

Przeciwwskazania:

• choroby skórne takie jak aktywna opryszczka
  • naruszona ciągłość skóry
  • choroby wewnętrzne (cukrzyca, nowotwór)
  • zaburzenia neurologiczne
  • alergia